Dagens planering!

Godmorgon solstrålar! Dock lyser inte solen idag, men iallafall! Jag tänkte bara berätta för er lite hur min dag ser ut!

Idag ska jag först träffa Anna och vi ska väl hitta på något skojjsigt. Efter det ska jag åka med Antonia ut till Flippan och så ska jag rida programmet för henne och få lite tips inför tävlingen osv. Sedan tror jag att jag kommer fixa kanske lite också inför tävlingen. Det ska bli så spännande!

Jag vet inte riktigt när jag kommer hem, men om jag kommer hem rätt tidigt ska jag ladda upp bilderna ifrån träningen i söndags och gårdagens ridpass. Båda kommer endast upp om jag har ork, tid och lust!

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen ringa Annapanna och bestämma tid när vi ska träffas!


Ännu en bild ifrån träningen i söndags


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! När börjar du med våran disign? Förlåt för att jag tjatar så mycket men det skall bli så Kuuuuul! :)



Lycka till på tävlingen, vi syns säkert där. Jennifer ska ju tävla! :)

2011-04-20 @ 16:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0