Första ridpasset på utebanan!

Igår red jag Flippan och då red jag igenom LB:2 an. Jag red på utebanan och hon tyckte det var super härligt och var full av erergi som bara ville ut. taktade gjorde hon nästan hela tiden i skritten så ibland fick jag säga till lite ordentligare. Hon var lite loj för mina hjälper eftersom att hon skulle kolla på allt och var överpigg. Jag red igenom LB:2an efter skrittpausen. Då gick det inte så bra och hon bara sprang och slog sig fri. Jobbade sedan mycket trav och galopp och övergångar för att hon skulle få springa av sig lite och sedan red jag igenom programmet precis innan jag började trava av och då var hon så mycket finare. Hängde lite på bettet stundtals men det gick mycket bättre!


En bild från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0