Min dag i bokstäver

Min dag ser ut så att det blir rätt mycket ridning!

Först ska jag till Ågesta runt halv tolv. Då ska jag och grupp 1 kolla på när vi red våra program igår. Sedan kl. 1 ska vi träna för Jossan i en timme. Jag hoppas att någon kan fotta så att ni får mer bilder!

Sedan är det två träningar efter min grupp som jag antagligen ska kolla på. Efter alla träningar åker jag direkt till Flippan och rider henne! Ska rida igenom programmet idag också, men rider nog i ridhuset där det finns bokstäver.

Mamma kan nog fotta hos Flippan, om jag har tillräckligt med batteri i kameran förståss!




Kommentarer
Postat av: Eleonor - Vinn smycke värde 395kr

Psst... endast 3 dagar kvar för att ha chansen att vinna något riktigt fint till påsk. Delta via länken -->



http://hastoridverksamhet.blogg.se/2011/april/utkast-april-6-2011.html#comment



/ Eleonor

2011-04-17 @ 08:52:53
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0