Min morgondag

Imorgon antar jag att jag rider ut ett lugnt pass på Flippan eftersom att det är tävling på fredag! Först tänkte jag bara promenera med henne, men eftersom att hon har haft så otroligt mycket energi den här senaste veckan, vill jag inte att hon ska explodera på tävlingen i full fart, så jag rider nog ut en liten stund imorgon då. Som tur är följer min lilla syster med så jag slipper vara ensam. Skönt, då kan hon hjälpa mig att packa iordning inför tävlingen och tvätta Flippans ben och svans och lite sånt! Antonia kommer knoppa henne sedan, så då blir det fina knoppar istället för mina fula, haha.

Efter Flippan åker vi till Ågesta och pysslar om hästar och utrustning där också!

Nu ska jag sova lite eftersom att jag och frida ska upp rätt så tidigt. Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0