Min planering för dagen

Godmorgon. Idag vaknade jag rätt sent, så det var jätte skönt. Iallafall så tänkte jag berätta lite kort om min dag idag.

Jag ska troligtvis möta upp Cornelia och då åker vi till stan och går lite i affärer och sånt. Sedan efter så ska jag till Flippan! Underbart att få se min lilla guldponny igen. Iallafall så ska jag nog rida i ridhuset och rida igenom LB:2 programmet. Även fortsätta att träna galopparbetet lite. Självklart får jag anpassa mig om det är tävling eller träning i ridhuset. Då får jag isåfall rida ut.

Ikväll behöver jag packa upp allt ifrån falun. Har inte orkat göra det än. Sedan ska jag faktiskt ta och ringa upp en praktikplats så att jag har det gjort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0