Mina fina vänner

Hejhej bloggen. Nu ligger jag i sängen och pratar med Anna, vilken underbar vän jag har säger jag bara!

Iallafall, jag kom hem runt halv tio- tio och sedan har jag tagit det lite lugnt. Ridpasset på Cindy gick väl Okej. Mycket bättre i slutet än i början iallafall!

Jag har haft skit kul i stallet med anna och matilda. Vi hade ju våra pikéer och alla tyckte vi var super snygga och så tog elina några fina bilder på oss som kommer upp sen!

Jag orkar inte skriva så mycket mer, så jag bloggar mer när jag vaknar imorgon. Imorgon ska jag först träffa anna och sedan sk ajag till flippan på kvällen. Vi hörs!


När vi hade kul i farsta!
Anna, jag och Matilda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0