Programridning på bästa Cindy!

Gomorron! Idag ser min dag ut så att jag ska först rida lektion kl, 12 och jag antar att jag får Cindy, och jag hoppas verkligen det! Sedan efter så ska jag rida programridning på Cindy, som en träning inför lokala och då ska jag rida LB:2 för första gången! Spännande! Jag tror tt någon både filmar och fottar, för vi skulle filma alla som ska tävla lokala som ska vara med idag så att vi kan kolla vad som behövs förbättras. Nu ska jag äta frukost, sedan palla mig över till mami, och hämta tävlingskläderna och sedan åka till stallet!

uppdaterar kanske ikväll om hur dagen har varit!



Absoluta favorit ponnyn, och flippan såklart ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0