Solen lyser, vilken underbar morgon!

Godmorgon läsare! Igår blev det inte så mycket bloggning eftersom att jag tillbringade min dag med Anna och Matilda. Vi hade jätte roligt och först var vi i farsta och köpte pikéer. Det fick bli en ceris rosa, snyggt!
Sedan provade vi "onepiece" dräkter ifrån Gina också och tog massor av knasiga bilder, kommer upp senare för jag har ingen överförningsladdare här hos mamma.
På kvällen satt vi mest och snackade skit ;)

Iallafall. Idag så ska jag till stallet och rida som vanligt. Tror att jag kanske åker tidigare, men vi får se.
Anna jag och Matilda ska rida med våra likadana pikéer idag, så vi kommer vara värsta snygga ju!

Jag hoppas att någon tar lite bilder på ridningen och även att jag får Cindy, såklart! ^^


En bild ifrån träningen i söndags!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Var köper du oftast dina pikéer? :} <33

2011-04-19 @ 20:46:28
URL: http://lundbergsbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0