Tappade blogglusten ett tag

Som ni märkt har jag verkligen inte bloggat så mycket, och det är för att jag helt enkelt tappade lusten. Men nu börjar den komma tillbaka så jag kommer skriva när jag känner för det och inte för att jag måste. Och så kommer jag skriva när jag har något intressant att skriva om!

Idag ska jag åka och simma med skolan och efter det sk ajag in till stan med mina vänner och käka lite. Sedan blir det Ågesta och rida vanlig lektion. Vi har fått en ny 5:åring på ridskolan som heter Welma. En D-ponny, så det ska bli spännande att se hur den lilla tösen ser ut! Jag tror ju självklart att jag kommer få Cindy och då hoppas jag att det går bättre än vad det gick sist! :)



Min dator dampar lite, så jag kan tydligen inte lägga upp en till bild, så jag får inte fram min lilla namnteckning -.-
/EMMA


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej! Kul att du e tillbaka! :)



Hur år det med vår lilla disign? Skulle vara bra att veta hur lång tid du tror det tar! Skulle vara bra om du svara så snabbt som möjligt! :)



Tack för att du gör den! :) <3

2011-04-13 @ 12:49:05
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0