Träningen idag!

Träningen idag gick ju helt underbart bra! Hon var rund redan från början så jag började med att få henne låg och rund och red sedan upp henne mot slutet av passet. Vi började rida på utebanan, vilket ledde till toppen bilder! sedan efter en halvtimme gick vi in i ridhuset och red där. Då fick jag jobba med halter och fick faktiskt till en riktigt fin halt! Sedan jobbade jag med tio metersvolter och vissa blev toppen bra och vissa mindre bra. När jag travade av var hon super go och jag kunde rida på långa tyglar och hon gick kvar i formen. Jag kunde vara hur lätt i handen som helst och takten kändes finfin!


En bild från idag!

Är ni sugna på mer bilder så kan jag lägga upp flera, en fet bildbomb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0