31 Januari 2011

Godmorgon kära läsare! Idag vaknade jag med att ha jätte ont i halsen, så jag fick stanna hemma idag. Jag hoppas att det går över under dagen!

Idag ska jag faktiskt plugga! Jag ska först plugga inför mitt musikprov som jg har på onsdag, sedan ska jag svara på SO frågor och träna till mitt NO prov som jag har på fredag. På något sätt känns det bra att jag ska plugga, fråga inte varför men jag gillar att känna att jag har gjort något bra. Min lilla syster ska rida ikväll men jag tror inte att jag följer med. Jag ska nog vara hemma och kolla på Top Model, eftersom att jag inte har så mycket att göra i stallet. Jag skulle gärna vilja åka och köpa mig lite ridtröjer, t-shirts och långärmade, men jag känner att jag har redan handlat upp över 500 på mina ridvantar och sporrarna, men det är sånt jag behöver. När jag kommer hem till mamma ska jag lägga upp bilderna från mig och Flippan igår också!




Kommentarer
Postat av: MATHILDA

Jättefin blogg ni har :) ni har en skitbra uppdatering! Lägg in en kommentar på min blogg och skriv vad ni tycker! :)

2011-01-31 @ 18:20:06
URL: http://lillamathildaz.blogg.se/
Postat av: Svenmarlin

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2011-11-14 @ 10:21:56
URL: http://svenmarlin.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0