Dålig uppdatering från min sida!

Förlåt så jätte mycket för att jag bloggar så dåligt. Igår hade jag inte riktigt tid att blogga igår.

Aja, nog om ursäkter. Jag red ju på Ågesta igår. Det gick riktigt bra! Jag red Adette, ett super fint sto. En aningens seg bara, tyvär. I början tjafsade vi, men efter kanske en kvart började vi komma mycket mer överens och sedan blev hon faktiskt positiv och blev pigg, för att vara Adette! Jag är verkligen jätte nöjd och jag är så glad att jag har kommit upp ur min svacka jag var inne i ett tag.

Jag har inte ridit Flippan på jätte länge och jag saknar verkligen henne super mycket. antonia frågade om jag kunde tänka mig att ta henne imorron, men jag kan inte ta mig dit så jag kunde inte, typiskt.

Jag är jätte ridsugen men jag får vänta tills lördag. Ska även vara med i US-cupen då som hålls utav Ågestas ungdomssektion. Jag kanske redan har skrivit det här, men jag kommer inte ihåg!
Jag ska ha Armani i dressyren som är på lördag och sedan hoppa Britta om två veckor. Jag är faktiskt ganska nöjd med mina hästar eftersom att man lottas fram på hästarna, man får inte välja eller önska häst!

Armani har jag ju tävlat rätt mycket med, men inte med Britta. Vi får helt enkelt se hur det går! :)


Jag och Armani- KM kval dressyr 2010
fottad av Anna Eklund



Jätte gammal bild på mig och Britta!


Kommentarer
Postat av: Birgeramna

Great site! Lots of useful information!

2011-05-20 @ 09:47:12
URL: http://birgeramna.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0