Fick sluta tidigare!

Idag fick jag sluta mycket tidigare i skolan. Fick gå efter lunch för jag har nästan allt jag kan jobba med på min egna dator,  så min lärare frågade faktiskt om jag ville gå hem efter lunch då och jobba med det hemma! Lyxigt eller vad? Iallafall, jag borde ju ta tag i att plugga då också eftersom att hon säkert kollar imorron vad jag gjorde hemma. Ska skriva en författarbiografi, och jag valde att skriva om J.R.R Tolkien (han som har skrivit sagan om ringen) eftersom att jag gillar de böckerna och så har han mycket fakta att skriva om. Inte så vidare kul, eftersom att det är så mycket att skriva om.

Idag blir det inget stall för mig. Känns jätte tråkigt, men sånt är livet! Ska ju rida 2 gånger på lördag och 1 på söndag så jag får väl trösta det med det. Och så måste jag träna in dressyrprogrammet till lördag oxå! Fast jag kan det nästan redan eftersom att jag har ridit det förut, men jag har glömt bort lite så jag ska bara gå igenom det så att jag inte tror att det är rätt och så är det fel! ;)

Jag kommer blogga mer idag, det kan jag lova men just nu ska jag ta tag i pluggandet och ta mig lite té så hörs vi senare!


När jag släppte ut min skötarponny Dorell på sommarbete! ♥


Kommentarer
Postat av: Jakob Ahlquist, elitsatsning!

sv; haha visst är den ;D

2011-01-27 @ 14:04:09
URL: http://collbaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0