Godmorgon (sovmorgon)

min mamma kom precis nu med mat åt lilla mig som ligger i sängen med datan.. har inte ens gått upp. mår ganska bra idag fast ska vara hemma imorgon endå tror jag. Ska nog åka till ponnybus idag saknar henne så himla mycket! hhaha har inte träffat henne på en dag :O men jag är så van att träffa henne varje dag att det känns jätte tomt.
vet inte om jag orkar rida men isåfall blir det nog ett försök att skritta ut kannske lite trav och galopp om hon är pigg & jag orkar.
Jag har kommit på att jag rider jättesällan Gucci hon har vila nästan varannan dag.. fast det är ändå ganska bra eftersom att dom bygger muskler när dom vilar! Och människor kan ju träna två gånger i veckan bara och ändå orka jättemycket, typ springa & jogga och så ;) Fast jag rider nog henne mer.. men jag rider mest ut eftersom att hon har svårt att gå på ridbanan eftersom att den är så hård och knölig och hon är ung & slarvig med benen.
Och en sak till.. Min kamera laddare till min systemkamra är borta. så himla irriterande. jag kan inte hitta den! jag ska leta idag.. tror jag.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

ja, det kommer att bli mest dressyr men säkert lite hoppning =) dudå?

2011-01-31 @ 17:15:09
URL: http://gulleojag.blogg.se/
Postat av: Pernilla

ja, vi kanske ses på någon dressyr tävling ;P

2011-01-31 @ 17:26:35
URL: http://gulleojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0