Godmorgon!



Som ni vet så behöver jag göra tidsintällda inlägg eftersom att jag inte hinner blogga på mornarna, tyvär.

Ska iallafall till skolan, som vanligt. Vi har "Kursdag", då vi bara jobbar med NO och SO. Vi ska träna inför ett prov som vi har nästa vecka. Vi har 2 prov nästa vecka. Ett kemiprov och ett musik prov. Inte speciellt kul, så jag måst verkligen plugga till det. Iallafall, efter skolan ska jag hem och... plugga! Sen ska jag faktiskt vila upp mig till lördagen och bara umgås med min kära familj. Inget stall alltså.

Nu vet ni iallafall lite om hur min fredag kommer se ut, men jag kommer ju även att uppdatera iallafall! ;)


Jag och min föredetta skötarponny Dorell, som jag fortfarande älskar så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0