Godnatt

Förlåt för att jag knappt har uppdaterat idag.. Som tur är har ju Emma helt enkelt varit grym & bloggat massor! Jag mår inte speciellt jättebra så jag gör bara det här lilla kortis inlägget.

Jag är skitnöjd med Gucci på tävlingen idag. Gick jättebra och jag blir så stolt över min lilla bebis! någon tappade nått på läktaren så hon hoppade till och hon vart lite sur/pigg och småstegrade sig och busade när hon visste att det var galopp! Så vi fick lite avdrag på det men trots avdragen blev vi godkända! 60.74%!! Eftersom att hon bara är fem har hon inte fått så mycket muskler så hon kan inte gå i en hög & snygg tävlingsform utan hon går lite bakom lod då & då. men vi fick 14p på formen så jag är jätteglad över det!

Sen red jag ju Presto också, men då hade alvedonen slutat att värka och jag mådde inte bra.. Jag kunde inte rida han för jag är inte van vid hästar man måste ha jättelite stöd i munnen på.. och hans tyglar var så störiga för det fanns inget bra ställe att hålla på och så gled jag! och hans sadel va jättejobbig och lät en massa! haha. jag är så sjukt bra på att klaga på saker!
Molly & Gizmo älsklingar! bilden hör inte till alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0