Hiss eller Diss?


Hmm.. Jag vet själv inte riktigt vad jag tycker om Ponny prakt. Vissa saker är fina och super söta, men vissa saker blir lite för mycket. Jag skulle kunna tänka mig ett färgat träns, färgade sporrar eller ett gulligt rosa bett. Men vissa saker blir lite för mycket. Det är kul att sätta färg på hästen mot det vanliga svart/vita/gråa/bruna och de mer sådana färger. Men jag tycker inte att man ska göra hästen allt för färg glad! Vissa ponnyer passar det bättre på och andra passar det mindre bra på. Smaken är som baken! :)

Men vad tycker ni läsare då? Hiss eller Diss? :)

Är ni intresserade av att kika in där? besök www.ponnyprakt.se! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

hiss :D haha :D

2011-01-27 @ 23:01:05
URL: http://sandriey.blogg.se/
Postat av: Tova

Är lite delad på den här biten.. Blir lite för barnsliga saker med ponnyprakt. Köper hellre från Horze eller Cheval =)



Så DISS till ponnyprakt skulle jag tro :)

2011-01-28 @ 09:01:31
URL: http://kazince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0