Hööks

Det är ju mycket snack om att Hööks kopierar väldigt mycket från kända märken. Jag kan delvis hålla med att det finns mycket "kopior" men jag tycker ändå att Hööks har mycket fina saker också som inte är kopior. Och sedan finns det mycket hästfolk som inte har råd med de riktiga märkena och då har Hööks fina grejer också att välja mellan som inte kostar lika mycket, men ändå är snyggt. Jag har massor av ridkläder ifrån hööks, allt mellan schabrak, till ridbyxor och till ridstrumpor. Visst kan man tycka att Hööks är tråkiga som inte kommer med något eget. Jag ligger liksom lite mitt emellan. Vissa saker är jätte fina, och andra inte. Hööks har ju även inte bara sitt egna märke "crw" utan också mountain horse och HV polo. Jag handlar på Hööks ibland och jag skäms inte över det, jag tycker det är kul att man får mycket för pengarna! :) Jag tycker att Hööks är en bra-dålig affär, som jag sa ligger jag lite mitt emellan och velar. Bra priser och rätt fina grejer, dåligt med kopiering! :)


Vad tycker ni? En bra affär/dålig affär?


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg ni har! kolla gärna in min och min kusins fotoblogg :) hare bra, kram ebba :) <3

2011-01-30 @ 21:28:37
Postat av: Anonym

fin blogg ni har! kolla gärna in min och min kusins fotoblogg :) hare bra, kram ebba :) <3

2011-01-30 @ 21:28:39
Postat av: Anonym

fin blogg ni har! kolla gärna in min och min kusins fotoblogg :) hare bra, kram ebba :) <3

2011-01-30 @ 21:28:43
Postat av: Anonym

fin blogg ni har! kolla gärna in min och min kusins fotoblogg :) hare bra, kram ebba :) <3

2011-01-30 @ 21:28:43
Postat av: Anonym

fin blogg ni har! kolla gärna in min och min kusins fotoblogg :) hare bra, kram ebba :) <3

2011-01-30 @ 21:28:44
Postat av: Sara

Jag håller lite med dig där. Hööks har en hel del väldigt fina grejer, men det är synd att de ska hålla på och kopiera vissa märken rakt av. Annars tycker jag att det är en prisvärd butik. Man får vad man betakar för liksom :)

2011-01-30 @ 22:30:09
URL: http://sarahickman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0