hoppgrupps-ridning!

hellu. Snart ska jag äta smulpaj sen väntar sängen! I dag red jag inte Gucci för jag red på Ågesta! jag red Joe och vi hade hoppning. det gick skitdåligt i "hoppdelen" hela tiden förutom sista språnget! dressyrmässigt gick det bra han är ganska okomplicerad även om han kan vara lite småklurig innan man kommer på honom! Vi hoppade på volterna och han landade nästan i fel galopp varje varv i mitten av ridpasset. i början gick det bra & sista språnget vart jättebra! det är så jobbigt att rida i grupp för nu blev jag tvungen att inte lyckas nån gång alls eftersom att resten inte skulle hinna hoppa annars.. Imorgon ska jag nog försöka att rida ut med Gucci eller ta lite markarbete på ridbanan!
har ingen bild på mig & Joe men här är en bild på Joe iallafall!

Kommentarer
Postat av: ebba bloppis på bloggen

sv: jag köpte det på bikbok :)



ååh så söt häst! :)

2011-01-26 @ 14:05:25
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0