Jädrans förkylning

Idag har jag vart hemma ifrån skolan för jag är förkyld och har jätte ont i halsen och igår kväll hade jag jätte ont i huvudet så jag var hemma idag. Men duktig som jag är har jag pluggat!

Eftersom att jag inte mådde så bra igår och är sjuk idag så har jag inte vart hos Flippan. Anette, flippans ägares mamma har vart hos henne och mockat och tagit en promenad med henne. Men jag planerar att rida på Ågesta imorron (rider varje tisdag och lördag) på Ågesta. Och efter det så åker jag till Flippan och rider lite dressyr om jag orkar. Annars rider jag ut en stund. Jag saknar henne så mycket! Men jag hoppas verkligen att jag orkar rida imorron. Vi får helt enkelt se hur jag mår imorron! :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv; Jag bor nere i skåne, själv :)?

Gud vad tråkigt, vi har nästan all snö borta men nu har det frusit istället :(

2011-01-23 @ 12:12:15
URL: http://rebeccaeisengarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0