Jag rider genom åren

Jag hade tänkt att lägga upp lite bilder på mig genom åren när jag rider. Vissa bilder kan bli något suddiga så min mamma kan ha fottat eller med en digital, men ni får nöja er ändå! Det är faktiskt kul att kolla tillbaka på hur man red då mot nu ^^


Jag och en ponny som heter Mr Bean!


Jag rider ponnyn Montana


Jag rider en ponny som heter Presto


Jag rider ponnyn Casper, dock kom inte hela jag med, men det gör inget!


Jag rider ponnyn Joe på terrängen 2009!


Jag och min ridlägerponny Blossom på Hagensstuteri 2008


Jag och min ridlägerponny Zula på Grällsta ridcenter 2009


Jag och min ridlägerponny Blondie på Skogslotten 2010


Jag och Blondie 2010
1:a i temporidning
4:a i dressyren
& veckans dressyrtant!


Rider fina Papaya på Skogslotten ridläger 2010 på hästbytardagen!


Jag och Pirat på Terrängträning 2010


Jätte suddig jag vet! Men det är jag och Armani på en dressyrlektion 2010


Jag och ponnyn Cindy


jag och Joe på dressyrlektion


Jag och hästen Bend It


Jag och fina ponnyn Rita


Jag rider en ponny som heter Flingan

<3
Och så jag och finafina Flip Flight! ♥

Dock är inte det alla hästar jag har ridit såklart!
Haha, det blev ett långt inlägg, dock var det ju bara bilder. Men visst är det skillnad? Dock är bilderna inte i ordning, alltså då jag red sämst högst upp och då jag rider som bäst längst ner. Men jag hoppas att ni ser när jag rider bra och när jag rider dåligt! ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

galet skoj och se bilder från alla år ju :))

2011-01-26 @ 22:19:38
URL: http://wils.blogg.se/
Postat av: emilia

sv:

tack så mycket! blir så glad :) din är också fin:)

2011-01-26 @ 22:53:29
URL: http://eemilian.blogg.se/
Postat av: alina

kl med bilder tycker jag ;)

kika gärna in på min sida :)

2011-01-27 @ 18:40:21
URL: http://marminges.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0