kallt ute!

Nu har jag duchat och kommit hem från stallet. red ut med Emelie & Lv. vi skrittade bara och helt plötsligt började Gucci att gå jättekonstigt. så jag hoppade av och ledde henne hem. Hon vart skiträdd när det kom massa bilar helt plötsligt men sen lika fort är hon jättelungn? hon kan vara lite speciell när jag leder henne fast när jag rider brukar hon aldrig bli rädd för saker.. Imorgon ska jag nog gå en promenad med henne eller så får hon vila eftersom hon gick så himla konstigt idag. Hela tiden frös jag så otroligt mycket om mina fingrar! Jag hade på mig "rymdvantar" och skinnvantar över men jag frös endå jättemycket. När det var typ 20 minusgrader hade jag också det men då frös jag inte alls. Jag tappade känseln på nästan en gång och sen när jag ledde henne blev jag varm igen och då börjar det lixom sticka i fingrarna och det gör så himla ont! snart ska jag sova, det ska bli skönt. haha. tror att jag ska gå till skolan imorgon ifall jag känner mig bra. hejdå!
kolla vad emma har fixat! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0