Lång dag!

Idag har det vart en riktigt lång dag, vilket är så jobbigt. jag försökte blogga från min kompis mobil, men det gick inte att skriva något, konstigt nog så det fick inte bli någonting. Vi har öppet hus i skolan imorgon mellan 9-12 men jag rider ju kl. 12 och så ska jag fixa lite saker innan så jag fick hoppa det, men då måste jag till skolan på måndag, trots att vi har kompledigt då, suck. Jag känner att jag har rätt så mycket att göra men jag orkar inte ta tag i grejerna. Pratar iallafall med min kära vän Anna. Just nu kollar jag på Top Model, ovanligt. Idag så ska jag plugga, som jag lovade min lärare, sen ska jag tjocka mig med godis och kolla på Let´s Dance. Ska bli skönt att ha lite fredas mys och ladda upp inför imorron! Jag tänkte försöka hitta någon som kan filma och fotta imorron när jag rider, så kanske vi lägger upp videosar! jag har faktiskt funderat på att ta och köpa mig en videokamera. Vet ni någon bra isåfall? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0