min dag

hejsan! Nu har jag kommit hem från stallet & duschat! är jättetaggad för en fredag med massa gott i soffan & kolla på film! Jag har jätteont i ena sidan av min hals.. jättekonstigt menmen. I stallet idag red jag på ridbanan red ordentligt i kanske 10 minuter! sen ledde jag ut henne en sväng som avskrittning.  repiterade lite halter i trav och volterna och det känndes bra!
Jag red med dressyrsadeln faktist och använde den nya fårskinnspaden och då låg sadeln mycket bättre och gled inte runt. men jag har inte bestämt mig ifall jag ska rida med hoppsadeln eller dressyrsadeln.. Dressyrsadeln passar inte mig mina ben är för långa den har jättekorta kåpor (eller vad det heter) jag lägger upp bilder sen i ett annat inlägg och då får ni faktist kommentera vad ni tycker!!

Förresten! idag i stallet skulle jag hämta några grenar till Guccis box, hon har alltid gran i sin box, Då kom rävarna. Det är två rävar som typ bor i mitt stall ser dom jätteofta. Idag var den jättenära och då tog jag kort men sen sprang dom iväg så det blev bara en bra bild :(
STEKAR HÄST ELLER VAD? kolla på henne fett chill
en räv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0