Nervös chey!

Jag är så nervös inför cupen idag! Jag brukar alltid vara nervös när jag ska tävla, jag springer programmet minst 100 gånger innan, mår illa och ibland kan jag få så att det kliar under min högra fot. Jätte konstigt men det händer när jag blir nervös. Iallafall, jag vaknade precis av att pappa väckte mig, eller ah, jag var redan vaken men jag låg kvar i sängen. Snart ska jag ta mig lite frukost och sedan ska jag väl klä på mig och gå över till min mamma. Då ska vi packa ihop alla tävlingssaker och kolla så att allt är med. Skulle liksom vara rätt synd om man glömde sin vita krage eller sina vita ritbyxor! Sedan bär det av mot stallet! Först rider jag min vanliga lektion, jag hoppas att jag får Joe, så att jag har ridit han innan för det var ett tag sen sist. Och sedan ska jag äta, byta om, gå och betala tävlingsavgiften och eftersom att jag sitter med i US så kommer jag antagligen att fixa saker till tävlingen också! Så jag känner att det kommer bli en låång dag. Jag skulle väl gissa att jag är hemma runt 7 så då bloggar jag såfort jag kan!

Önska mig lycka till!



Kommentarer
Postat av: Kaleria

Lycka till

2011-01-29 @ 13:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0