Ny putsade!

Nu har jag vart så duktig för jag har smörjt mina ridskor! Dom ser fortfarande jätte slitna ut men nu glänser dom iallafall! Jag har iallafall gjort klart min författarbiografi, vilket är så skönt! Iallafall, på lördag ska jag gå upp kl. 8, vilket inte känns så peppande för jag ska åka till lyckås då så att jag är där kl. 10. Sedan är det bara direkt till stallet och rida, sedan tävla. Jag känner på mig att det lär bli en riktigt hektisk dag. Men en rolig! Ska bli skönt att slippa tänka på allt med skolan osv. Ska bli kul att tävla igen, det känns som om det var en evighet sedan!

Ni får fortsätta att kommentera och även ge kritik och råd om sånt ni vill att vi ska skriva om och så! In med förslag!  Om vi får tillräckligt med besökare kommer vi sedan att ha frågestund då ni får fråga oss frågor! ;)


Vad tycks? skillnad va? ^^


Kommentarer
Postat av: cornelia

duktig du är hjärtis<3

2011-01-27 @ 17:18:37
URL: http://coches.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Tack sötan!

2011-01-27 @ 17:43:54
URL: http://coches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0