Oj, dålig uppdatering

Hoppsan, jag känner att jag är lite seg på att uppdatera hära :O
Ska bli mycket bättre!

Jag brukar ju alltid rida Flippan varje söndag, men eftersom att jag känner mig väldigt hängig idag och är fortfarande förkyld så valde jag att inte göra det idag, så Antonia (Flippans ägare) åkte till henne och red :) Hon har ju kommit hem nu, och sen tänkte jag att hon kanske ville träffa lilla flippan efter två veckor också! ^^

Jag red Armani igår och det gick så väldigt jätte bra! Åh, jag är helt överlycklig att jag kommer överens med den super fina ponnyn nu! Jag och Armani har lixom inte vart så förtjusta i varandra, men igår klickade det verkligen!

Just nu sitter jag och gör mer eller mindre ingenting. Men jag ska snart gå upp och sätta på mig lite mjukiskläder! Jag kanske slänger upp ett inlägg sen!


Jag och Flippan när jag var ny som medryttare!♥

xoxo Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0