torsdag!

Jag har varit sjuk sen i måndags och jag gick till skolan idag men jag var bara där två lektioner för jag fick ont i huvudet och magen igen.. här hemma finns det inget att göra mer än att kolla på tv eller sitta vid datan. eller sova. jag har letat jättemycket efter typ stickor så att jag kan sticka för det är riktigt kul! annars kanske jag ska fläta ett pannband! men jag vet inte om jag har kvar band.

Ikväll kommer jag inte att rida Gucci eftersom hon gick så konstigt igår så får hon vila eller gå en lugn promenad. Jag hoppas att hon går normalt idag och att det inte är värre för i så fall måste vi stryka oss från "tävlingen" på lördag. Hon har aldrig varit halt förut så jag hoppas verkligen att hon inte blir det nu! Jag fattar inte vad hon har gjort och varför hon gick så konstigt helt plötsligt!
Guccis första rosett! clearround hoppning 70 cm maskerad! vi var musse & pluto :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0