Trött efter tävling

Jag blir jämt jätte trött efter tävlingar. Jag skulle kunna somna direkt när jag kom hem. Jag kan även vara trött något dagen efter men jag antar väl att det kan bero på att jag är först jätte nervös, sen får jag en sorts adrenalinkick inne på banan och sedan när allt är klart så släpper allt och då blir jag jätte trött. Aja, jag lär inte blogga mer idag iallafall för jag kommer nog somna snart! Jag kommer inte att blogga så mt under dagen imorgon för först ska jag ju till Flippan och rida, sedan ska jag på middag i stallet med US, styrelsen, ridlärarna (tror jag), föräldrargruppen, mfl. Så det ska bli super trevligt! Bloggar innan jag åker till Flippan och när jag kommer hem!
Men nu ska jag sova och samla kraft inför morgondagen!

Blir ni trötta efter tävling? Eller blir ni piggare kanske? Kommentera!


Kommentarer
Postat av: Moa ^.^

För mig beror det på gren och hur det gick, hehe ^.^

Efter en dålig dressyr slocknar jag direkt, men efer en lyckad hoppning blir jag hyper (y) Hehe :)

Nice blogg btw! :)

2011-01-29 @ 21:38:09
URL: http://ganrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0