Us-cupen

På lördag ska jag & Gucci vara med i en liten klubbtävling/cup i våran klubb Ågesta! På lördag är det dressyr, programmet Lc:2008(?) Jag ska vara med på ridskoleponnyn/hästen Presto också! Han har jag inte ridit så jättemånga gånger så jag hoppas att jag klarar av att rida han på banan.. haha. Nästa eller nästnästa lördag så är det hoppning! Då ska jag hoppa Gucci och en ridskoleponny/häst som heter Armani! Jag hoppas att jag får bra placeringar förra året kom jag 6:a i dressyren med Pirat och trea i stilhoppningen med en b-ponny som heter Juvir, Blev femma totalt! Om man rider på ridskoleponny lottas hästarna så man får inte bestämma själv vilken man vill ha, det är jättekul!
Presto & Armani ♥

Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv vi red ut med en annan häst, som blev rädd och då blev min ponny rädd och drog åt andra håller. Sen svängde han in på en väg, jag ramlade av och han gick ner i en grop. så stod han med benet dinglande..

2011-01-25 @ 16:17:25
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0