flummig..

Hejsan, Idag blev det en sväng till stallet där alla (nästan) unga stalltjejer va hihi! Jag, Hanna & Kaleria gav oss ut i mörkret och skrittade en runda barbacka! Min ponny gillade det väldigt mycket & va pigg och busig men hon vart rädd eftersom att Kaleria satt och skällde & ylade som en varg haha! Vi sjöng lite också.. Alla måste undrat vad det var för galningar som var ute i skogen! Sen red vi lite på volten och jag hoppade lite barbacka... ramlade av också. Fast det var för att jag skrattade så mycket åt Kallerink.. haha. Jag skrattade jättemycket idag & var ganska flummig eftersom att jag har legat hemma nu i två/tre dagar.. Men gud vad GUcci är duktig när man ramlar av alltså jag trodde hon skulle springa över mig för jag ramlade under henne eftersom att snön går ner lite i spåret men hon stannade på en gång, så himla duktig! Hon såg rätt så chokad ut när jag låg på marken.. Nu har jag ramlat av Gucci 2 gånger iallafall. en gång med sadel & en gång utan. en gång på ridbanan & en gång ute. hihi :) Älskar henne mest ändå, ingen av gångerna har det varit hennes fel heller. Godnatt!
"gammal" bild tagen av Sofi ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihihihihi

2011-02-01 @ 12:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0