Utvilad

Gomorrn! Nu har jag vaknat till och fått i mig lite frukost. Min dag ser rätt hektiskt ut, fast det är det ju ändå. Jag ska rida Flippan idag och det ska bli så kul. Har saknat guldponnyn massor! Jag ska nog rida dressyr, hehe. Sedan ska jag hem, duscha, byta om oc sedan bär det av mot Ågesta då jag ska på middag där! Så jag kommer nog inte upp med några bilder från när jag rider Flippan först än ikväll, om det nu blir några bilder. Vi får hoppas att mamma är snäll! ;) Men nu ska jag kika runt och läsa lite bloggar och sedan ska jag klä på mig och gå över till mamma. Vi hörs senare ikväll!


Jag och Joe igår! ♥


Kommentarer
Postat av: mij

va är de för middag ?

2011-01-30 @ 12:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0