välkommen till våran blogg!

Cornelia Thörnvall
Hejsan, jag heter som det står över, alltså Cornelia! Jag är född 1995 så jag är alltså 15 år. Jag har ridit sedan jag var 7 år på Ågesta Ridskola i stockholm. Jag blev skötare på världens finaste ponny Biztro när jag var 10 år och när jag var 12 år blev jag medryttare på ett gotlandsruss som jag var medryttare på i två år! Men jag slutade eftersom jag kände att jag inte lärde mig så mycket och att ägaren var lite speciell. Efter väldigt mycket tjat om en egen ponny/häst bestämde sig mina familjer att jag skulle få en foderponny! Vi började leta annonser och vi hittade en ponny som lät perfekt.. Gucci! jag provred och det klickade direkt! Gucci är född 2005 och är en New forest ponny som är 143 cm i mankhöjd. ♥

Emma Vikström
Hej! Jag heter ju då Emma och jag är också 95:a. Dock har jag redan fyllt 16. Jag har ridit i ungefär 7-8 år och jag började oxå rida på Ågesta ridskola. Jag har skött ett litet russ där i ca. 4 år som heter Dorell, världens bästa ponny. Jag har nu hoppat av som skötare för jag har ingen tid längre då jag är medryttare på en ponny som heter Flip Flight, kallas Flippan. Hon är ett 15:årigt sto som har tävlat upp till L:A P1 i dressyr med sin ägare. Hon är maxad D-ponny. Jag har även vart medryttare på en C-ponny på samma stall som Cornelia (Corre) var medryttare på. Jag har varit medryttare nu i snart ett halv år och jag trivs helt underbart med Flippan och hennes ägare! ♥


Emma och Flippan


Cornelia & Gucci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0