1 mars= Vårmånad!

Jag kom på att det är första mars idag, vilket innebär at det är en vårmånad!

Idag ska jag och sofi som sagt till Hööks och handla lite. Jag hoppas verkligen att jag hittar något fint när jag äntligen ska dit.

Efter det ska jag åka till stallet och vara där tills jag ska rida. Jag hoppas att jag tror att jag kommer få rida Cindy idag eftersom att jag hade henne förra veckan! Jag skulle så gärna vilja rida Rita igen, men jag har blivit för lång för henne, tyvär.

Men jag bloggar när jag kommer hem och visar vad jag har köpt, om jag har köpt något! ;)


Jag och Rita våren 2010 ♥


Kommentarer
Postat av: ridbrudarna / emma-louise & emma .§

Sv: okej, Kompis =)

2011-03-01 @ 16:02:43
URL: http://ridbrudarna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0