13 mars 2011

Godmorgon kära läsare!

Idag vaknade jag kl. 8 av att jag var jätte hungrig. Man ska inte gå och lägga sig med tom mage... Iallafall. Idag så ska jag ju åka till Flippan och om det är fint väder ute så rider jag nog ut. Eller jag rider nog ut ändå. Men jag hoppas att det är fint väder. Jag funderar på att vara länge i stallet idag och pyssla och sånt.

Sedan ska jag faktiskt ta tag i mitt plugg och plugga till Fysikprov och Nationella i Biologi. Kanske göra klart seg 33 i svenska också. Det beror ju på hur mycket jag hinner!

Nu ska jag nog gå ner och få i mig lite frukost!




Kommentarer
Postat av: sandra

Emma gud vad snygga designer och headrar du gör :D

Vill du göra en till oss också? <3

2011-03-13 @ 12:21:00
URL: http://ingridsandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0