3 bilder från tävlingen.

precis när jag hoppade upp, hon va ganska galen just då, men ett par bilder stog hon stilla på! Ni får ignorera min vackra min & sits!
På framhoppningen innan vi började hoppa!
Framhoppning, hindret ser jättelitet ut & Guccis ben ser jättelånga ut!
__________________________________________________________________________
Det blev ju inte clearround, men vi gick ju felfritt förra gången så får väll nöja oss med det! Först travhoppade vi 3an, Mitt fel! sen stoppade hon låångt ifrån 4an för att hon tyckte hindret var superläskigt! nosade lite sen tig tiden slut. Så hoppade om banan. travhoppade 3an igen, samma fel. resten av banan gick helt okej, kom fel på 5an, så rev och jag kom i obalans, resten gick super (vad jag kommer håg)
Direkt när jag kom ut från banan började jag tänka hur det gick, men jag kom knappt ihåg någonting, var helt tom i huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0