3 nationella prov i tyska, check

Min hjärna kokar nästan av tyska. Hade tre nationella idag. Läsförståelse, hörförståelse och skrivuppgift. De två första gick väl sådär och skrivuppgiften gick mycket bättre.

Iallafall, nu sitter jag i soffan och kollar på top model och chattar lite med Anna! :) Jag hade tänkt att plugga men jag tycker att jag kan få ledigt från det med tanke på att jag hade 3 prov!

Ikväll blir det ridning och jag är super taggad! Jag undrar vem jag får, men jag gissar på sötnosen Cindy igen! ;)

Bloggar snart igen! :)




Kommentarer
Postat av: fredde

vad fick du skriva om på tyskan?



tacksam om du kan skriva ett svar snarast till min mail:

[email protected]



najs blogg btw =)

2011-05-18 @ 17:01:54
Postat av: Sara

heej, skulle du kunna berätta vad läsförståelsen handlade om?

skulle vara tacksam för ett svar =)

2011-05-20 @ 14:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0