Cindy & Tjoffsan


CINDY
Idag red jag ju mitt vanliga ridlektion som jag rider på lördagar. Idag red jag Cindy och som jag sa i tidigare inlägg så gick det jätte bra! Jag fick mycket bättre kvalité på traver och större och rundare galopp. Det var nog den bästa gången jag har ridit på Cindy! :D
Iallafall var vi bara 4 st i ridgruppen så det var som en privat! Jätte skönt :)
Bilder kommer upp imorgon!

TJOFFSAN
Jag satt bara på henne och skrittade lite. Höhö, jätte liten och söt ponny! En liten video kommer upp när jag försökte komma upp på henne. Hon var så himla stor! Hon bet mig i benet! :o

Kommentarer
Postat av: tilda

Superfin blogg ni har! Följer er via bloglovin och skulle bli jätteglad om ni vill följa mig också :)

2011-03-06 @ 08:01:34
URL: http://harmonyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0