Dålig bloggning idag!

Förlåt att jag har bloggat dåligt idag!

Jag har bara haft så mycket att göra. Som jag har sagt hinner jag inte blogga innan jag går till skolan. Ioförsig kan jag göra tidsintällda inlägg men igår kväll var jag bara för trött!

Iallafall, var i skolan som vanligt idag. Gick rätt segt.. Efter skolan åkte jag direkt till Flippan, därför hann jag inte blogga efter skolan heller!

Idag red jag i ridhuset. Jag testade att sätta på en aachennosgrimma på hennes bruna träns som hon har i dressyren. Hon brukar ha remont på det, men idag bytte jag och det gick jätte bra! Jag vet inte om det är hon eller jag som gillar den men jag tycker hon kan kännas stelare och slår sig lätt fri med remonten. Dock kan det ju vara så att jag inbillar mig, men så känns det iallafall! :)

Skriver snart lite mer om själva ridpasset!


mitt fina hjärta!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0