Det kan inte alltid gå bra!

Igår blev det nästan igen bloggning från min sida. Jag får ursäkta för det. Jag red ju Cindy igår och tyvär gick det inte alls lika bra som det brukar göra. Hon bet sig tag i höger och sprätte osv. Jag tror inte någon av oss hade en bra dag så jag hoppas verkligen att jag får henne på lördag så att det kanske an gå lite bättre! Igår var jag rätt besviken men nu är jag bara peppad på att få göra bättre ifrån mig!

Jag försökte blogga ifrån skolan idag från kalerias Iphone men jag kunde inte logga in så det blev inget. Iallafall så hade jag biologiprov idag och det gick rätt dåligt. Det var verkligen jätte svårt. Labben gick mycket bättre, kändes det som.

Idag ska jag plugga ytterligare lite till mitt fysikprov men idag kommer jag blogga mycket mer!


Jag och mitt hjärta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0