En underbar dag! [långt inlägg!]

Det har vart så varmt ute idag! Gick med endast min softshelljacka och min väst utan på, utan att frysa och jag brukar gå med dubbla dunjackor! :o

Iallafall så har jag haft en undebar dag och den är inte över än! Jag åkte som sagt tidigare till Johanna idag för jag hade inget att göra. När Johanna hade mött mig så hälsade vi lite på shettisarna och sen bestämmde vi att vi skulle löshoppa dom. Dom var super duktiga, men efter var dom alla tre rätt så trötta. Vi fottade super gulliga bilder som ni kommer få se sen! ;) Jag, Johanna och Cornelia gick och hälsade på hästarna i hagen efter det och busade lite. Johanna hoppade upp på Lavenza bak och fram och såklart smackade corre och jag på Lavenza, men hon rörde sig inte så då börjar cornelia att springa med lavenza och det såg så roligt ut när Johanna försökte hålla sig kvar!

Johanna började att rida fram Lavenza sen, och jag skulle rida henne efter. Johanna red fram lavenza jätte bra för sen när jag skulle rida var hon jätte fin! :)  Jag tyckte att hon var jätte svår att rida, och sedan var det ju första gången också, men jag tyckte iallafall att det var jätte roligt! :D

Sedan gick jag med Cornelia när hon red ut fottade lite och sedan kom pappa och hämtade mig. Snart ska jag åka till Flippan, så jag ska rida två gånger idag! Jag ska rida ut med Flippan eftersom att det är så härligt väder ute, trots att det lär ha blivit mörkt ute när jag kommer dit! ;)

Juste, Cornelia filmade lite när jag red La Venza idag så filmen kommer upp när jag kommer hem från Flippan!

Bilder kommer i ett nytt inlägg för annars blir det här inlägget jätte långt!


Solblomma- bild tagen idag!


Kommentarer
Postat av: Sofia Camming - RACEHORSES

Fin bild :)

2011-03-02 @ 20:38:53
URL: http://sofiacamming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0