Finafina Cindy!

Nu har jag kommit hem från stallet! Jag red ju underbara Cindy och det gick så himla bra! :D Hon kändes lite stel och så ibörjan men sen så gick det jätte bra och hon kändes super fin! Galoppen blev mer runda språng och "luftig" istället för hennes små studdsiga språng. Så jag är verkligen super nöjd!

Vi tränade på bakdelsvändningar och galoppfattningar från skritt. Bakdelsvändningarna gick väl sådär, dom började som en bakdelsvändning och slutade med en framdelsvändning. Men dom blev bättre och bättre! :) Galoppfattningarna gick jätte bra och blev aldrig fel galopp som hon lätt kan fatta! :)

Det blev många bilder idag! Över 200 bilder som min snälla syster fottade. Så jag orkar inte gå igenom dom just nu så ni får bara ett par stycken nu så får ni fler imorgon! :)



Några bilder från idag! Mer kommer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0