Gårdagens uteritt

Igår red jag ut med Flippan eftersom att det var ett sånt strålande fint väder! Hon var lika pigg som vanligt. Jag red runt ängen och red nästan förbi stallet där Focus stod! Sedan red vi tillbaka och red mera på ängen. Hon var som en katapult när vi skulle galoppera lite på ängen så jag var tvungen att hålla in henne rätt mycket men det var helt underbart och hon bara sprudlade med energi!

När jag väl fick henne att lugna sig och skritta så skrittade jag på långa tyglar. Jobbade henne inte alls så mycket för jag ville att hon skulle få en rolig uteritt och få springa av sig lite! Jag satt och pratade med Flippan och sjöng massor av olika låtar, haha! Flippan var lika glad trots att hon fick lyssna få min fruktansvärda sång!  




Min busponny fastnade inte på bild igår! Hon är lika fin ändå!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0