GÅRDAGENS

red lite dressyr, Först fixade jag nått med sadeln och då la hon sig ner utan att jag hann märka först, sen så skulle jag peta på henne med foten då rullade hon över den! hahah. Iallafall red igenom LB programmet jag ska tävla. det gick rätt bra för att vaar första gången vi red dressyr sedan januari... galoppen gick inte bra i själva programet, så hon orkar lixom inte riktigt bära sig i form. men efter så tränade jag galoppen. jobbigt väldigt jobbigt tyckte Gucci! Det gick väldigt bra är skitnöjd!
mamma tog bara kort i början, när det inte gick speciellt bra..

Kommentarer
Postat av: Tove - Ridsport & Foto

Fina bilder :)

SV: Tack så mycket :D

2011-03-30 @ 16:35:41
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0