halsfluss!

Hemma från doktorn nu. Jag behövde bara gapa så såg han jättorolig ut och sa typ ojoj det här är inte bra.. läskigt. en jättestark/allvarlig halsfluss (Igen..) hoppas att medicinen hjälper bra för det är tävling på lördag, fast jag ska byta klass eftersom att jag är sjuk, så jag kommer att hoppa 80 cm istället. Juste jag är tydligen immun mot pencillin. så jag måste få någon specialmedicin! aj aj min hals, kan inte ens dricka vatten för det gör så ont. Och imorgon har vi nationella prov, men vet inte om jag kommer kunna göra provet... aja Nu ska jag äta, bada & sen sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: linda

Krya på dig!

2011-03-16 @ 00:03:58
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0