hemma från skolan

Hejhej, nu är jag hemma från skolan! Ska till stallet & jag måste rida, så blir ju tvungen att rida ute i det här vädret.. Fast det blir bara en kortis ska kolla så att hon lyssnar och känns okej. är ju typ snökaoz ute! på tal om kaoz, så ska vi göra band på musiken & bandet jag är med i heter kaozkidz, vi ska spela upp "don't stop belivin" jag ska trumma. Det är det ända jag är bra på! Sen efter jag har ridit Gucci ska jag vara med kompisar, vi ska ha en sällskapsspelkväll. haha vi fattar hur nördigt & kul det låter! Men vi har bowlat och haft tjejmiddagar och sånt så vi kom på något annat kul! Fast jag får inte vara kvar så sent eftersom det är tävling imorgon!

gammal snöig bild! på finaste & jag. ♥

(oh ja ser helt miffo ut & Gucci ser ut som en uppstoppad häst)


Kommentarer
Postat av: Liza och Sofia

vilken söt bild! :)

2011-03-19 @ 17:11:36
URL: http://ponnytvillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0