Hemma idag igen

Jag blir hemma från skolan idag igen. Jag var hos vårdcentralen kl.8 och bokade tid så nu ska jag dit igen kl. 10.15. Jag mår dock lite bättre nu, men jag har blivit jätte förkyld och hostar fortfarande. Sov jätte dåligt inatt, då febern kom och gick hela tiden så när febern gick ner blev jag jätte varm och svettades och sedan en liten stund senare steg febern och jag började frysa jätte mycket. Klockan halv fem på morgonen så vaknar jag av att jag har svårt att andas för att det gjorde så ont i halsen så jag fick väcka mamma så hon fick hämta ipren, té, vatten och papper som jag kunde snyta mig med. Sedan kunde jag inte somna om så jag låg och läste i Kyra Kyrklunds bok.

Gick upp kl. 7 lite drygt och jag är jätte trött. Idag ska jag inte göra så mycket. Kommer att blogga så mycket jag orkar. Nu känner jag att det här inlägget var väldigt tråkigt så jag slutar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0