inget internet

hej jag har inte bloggat, för mitt internet är trasigt.... så jag kommmer inte kunna skriva så ofta.

tävlade igår, gick sådäär. kom dit gick banan och så, lasta ur och det gick bra sen sadla och fixa gick också bra. när jag hoppade upp var honn lixom pigg och ville springa runt typ. sen när vi kom till frsmridningen var hon seeeg. På framhoppningen vart hon vild och ville hoppa och springa, hoppade kryss och sen oxern, och då dprsng hon förbi men sen vände hon själv tillbsks och hoppsde så jag vart helt oberedd. sen hoppade jag och det gick jättebra. PÅ banan vsr hon lite trött. men sprang fort och vsr duktig, men när hon fick syn på ett blåvitt hinder bara stannade hon och kollade, min knasboll, gick fram och nosade och sen väntade jag på ny tid, så hoppade om hela banan med 1 rivning dock. Det känndes inte som att jag och gucci var ett. hon var så sladdrig och jag red inte tillräckligt bra. men jag är rätt så nöjd ändå!
kan inte lägga upp bilder från den här datan för den är helt mongo. kanske dröjer nån vecka tills jag får internet och kan blogga igen.eller längre tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0