Mia´s ridsport



Vad tycker ni om Mia´s ridsports produkter? Jag tycker att dom har super snygga schabrak och benlindor och även fina täcken. Det är lätt att matcha sina schabrak och benlindor eftersom att schabraken finns i samma färger som i benlindorna. Och dom har även massor av roliga och fina färger! Flippan har paddar, schabrak och jag tror också att hon har lindor från Mia´s.

De färger jag skulle vilja ha i schabrak+lindor är:
- Vinröd
- Gult
- Kitt
- Vanilj
- Ljuslila
- Limegrön

Jag tycker att alla färger är väldigt fina!





Vad tycker ni om dessa schabrak och lindor?


Kommentarer
Postat av: Linnea

Snygga grejer är ju bara förnamnet, tycker dock att deras ytterst enkla schabrak är lite väl dyra, just med tanke på enkelheten. Ridpaddarna gillar jag! :o)



SVAR: Tyvärr hade kameran semester just den dagen. Lite skönt att se alla hästar utanför linsen ibland. :o)

2011-03-22 @ 14:27:51
URL: http://ridboken.aenn.se
Postat av: kaleria

Tycker de är snygg lungor

2011-03-22 @ 14:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0