min dag idag!

hejheej! va i stallet idag, Emma var också där & hon har skrivit om det mesta redan! jag red ut med emma och vi red mot parkeringen men emma orkade inte bära sin stora stövelgrej väska så jag red med den! Jag red utan något täcke på Gucci så hon var pigg & busig! På hemvägen vart hon lite rädd och jag blev tvungen att galoppera hela vägen hem! för skrittar jag taktar, hoppar, stegrar & bockar hon! men det här händer väldigt sällan, bara när hon blir skrämd för något! då brukar jag skritta tills hon skärper sig och sen travar jag bara för att inte riskera att ramla av! hon brukar bli lungn efter ett tag då :)
Emma lägger nog ut bilder snart! :D


Kommentarer
Postat av: Sofi

Sv t corre: duu är snygg hjärtat<3

2011-03-02 @ 19:31:03
URL: http://sofiosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0